Autorul Blogului


Stoica Marius - Florin, 23 ani, student la Ingineria Produselor Alimentare, specializarea: oenologie si vinificatie. Job: Responsabil Prezentari Vinuri la Budureasca.



Am inceput sa lucrez de la 19 ani, la 20 eram deja la al treilea job care, se pare, ca a fost cu noroc. Vindeam vinurile Murfatlar intr-una din francizele din Bucuresti (Crama Murfatlar). Prin intermediul acestui job am descoperit fascinanta lume a vinului. In scurt timp dupa angajare m-am inscris la cursurile de sommelier iar dupa 6 luni initiam noii angajati. Dupa un an si o luna am demisionat ca sa am mai mult timp pentru studiu. Banii de buzunar ii castigam din evenimente si comisioane din vanzarile ocazionale de vin.

La inceputul lunii octombrie 2012 am semnat un contract de colaborare cu producatorul de vinuri Budureasca in functia de - Responsabil Prezentari Vinuri in care ma regasesc si acum.

Prin natura jobului am patruns in tainele vinului, si am incercat sa aflu cate un secret al acestei licori bahice de la fiecare om din aceasta industrie si din fiecare carte (din domeniu) pe care am pus mana.

Pentru a contribui la imbunatatirea imaginii si calitatii vinului romanesc pe plan local si nu numai, pentru a putea exprima o parere avizata, am dobandit urmatoarele calificari:

Somelier:

Degustator de vinuri initiat:

Barman:

Ospatar:

De altfel, cateva din contributiile mele aduse vinului au fost recunoscute astfel:

IWCB 2012:

IWCB 2013:

Muzeul Judetean de Istorie si Arheologie Prahova:



Pentru serviciile de somelarie am infiintat un PFA:








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

VIN DE SOMMELIER - interviu cu blog.pistoanebaricate.ro/

GENERATIA 9

Beciul Domnesc Grand Reserve